Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2011 20:41 - Кой съм аз
Автор: galina10 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1785 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
           / Питане на един средностатистически българин /   

       След  поредната новинарска емисия, все повече и повече се обърквам и губя ориентация.
        Някога предците ми са били народ, ту събуден, ту заспал, но народ.
        Доскоро моя милост бе част от масите, ония прословути маси, дето уж движеха колелото на историята. Бях важна клечка от ония всесилни, поне така ми внушаваха, маси!
        След това станах електорат, най-галеното и "четкано" от всички страни, отроче на демокрацията. Моите интереси, моята воля и моят глас бяха свещени, решаващи. На мен бяха в услуга, поне така ми внушаваха, ония, които аз посоча за мои представители и защитници.
        След това, изведнъж бях сринат до нивото на лумпен и агресивен тип, хулиганстващ без причина, поне така  се опитваха да ми внушат, единствено воден от желанието да удовлетворя някакви свои тъмни страсти.
        Накрая  се превърнах в улица, безпардонна и безлична, която не заслужава да и се обръща внимание.
        И всичко това ми го внушават пригладени и причесани люде, които се кълнат, че правят необходимото за да подобрят и подсладят живота ми, който въпреки всичко все повече и повече се вгорчава. Някои от тези господа се опитват да ме убедят, че са дошли да умрат за мен, като преди това са си построили палати на незнам колко ката и с незнам колко си бани и сауни, а може би те са ги проектирали, като гробници, чрез които по примера на египетските фараони ще се преселят в очакващия ги задгробен живот. Даже и коне са си осигурили за по-голямо великолепие.
      А други, просто ме гледат пренебрежително от телевизионния екран и ми се подсмихват ехидно, сякаш ми казват:"И седем живота да имаш и седемте ще ти вземем, и пак няма да разбереш от къде ти е дошло!"
        Кой съм аз, дявол да го вземе? Има ли ме, няма ли ме и докога ще продължава да ме мачка съдбата?!
        А може би, българинът е наистина един природен феномен, непрекъснато демонстриращ своите свръх естествени способности за оцеляване, при невъзможни исторически условия!


 



Тагове:   ЧЕТИРИ,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alhimik1 - споделям, Мина, ах как споделям...
11.04.2011 11:37
И всичко това ми го внушават пригладени и причесани люде, които се кълнат, че правят необходимото за да подобрят и подсладят живота ми, който въпреки всичко все повече и повече се вгорчава. Някои от тези господа се опитват да ме убедят, че са дошли да умрат за мен, като преди това са си построили палати на незнам колко ката и с незнам колко си бани и сауни, а може би те са ги проектирали, като гробници, чрез които по примера на египетските фараони ще се преселят в очакващия ги задгробен живот. Даже и коне са си осигурили за по-голямо великолепие.
А други, просто ме гледат пренебрежително от телевизионния екран и ми се подсмихват ехидно, сякаш ми казват:"И седем живота да имаш и седемте ще ти вземем, и пак няма да разбереш от къде ти е дошло!"

!!!!!!!!!!
цитирай
2. galina10 - Да, Док!
11.04.2011 21:11
Всички се печем на един и същ огън, бих казала на бавен огън...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: galina10
Категория: Изкуство
Прочетен: 205795
Постинги: 65
Коментари: 119
Гласове: 541
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930