Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2012 20:47 - Нещо като биография
Автор: galina10 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2040 Коментари: 1 Гласове:
7



 Типичен представител на зодия Близнаци, една душа с два противоположни полюса.      Израства под магическото въздействие на легендите и красотата на Бакаджиците, но остава завинаги влюбена в морето.      Завършва икономика в Икономически университет – Варна, но специализира редакторска и издателска дейност във ВТУ”Св.св. Кирил и Методий”      Работи с цифри и проценти, но не пропуща възможността да реди дума след дума.      През 1998г. издава първата си книга за деца „Вълнуваща история за верни приятелства, опасни предателства и още по-опасни предизвикателства”. Следват книгите: „Спомен с море”- 1999г., „Антистрес” – 2004г., „Слънце в косите” – 2008г., както и електронната книга "В ъгъла на кафене "Реалити""- http://www.hulite.net/modules.php?name=e-books&sa=show_books      Нейни произведения са включени в сборниците „Ако нямаш мечти...” и "Хороша страна Болгария". Има публикации в литературния вестник „Другата аудитория”, в алманах „Тракийска лира”, в литературните списания „ Жажда” , „Kardes kalemler”- Анкара и др.
Гледа на живота откъм смешната му страна.



Гласувай:
7



1. анонимен - Хаосът на Близнака (автор Essy Vassy)( 40 г.- Близнаци)
30.05.2012 18:26
Ту съм тъжна, а после се смея,
безразлична съм, или,лудея...
Ето пак се превръщам в снежна кралица,
а след малко заплаквам, като ранена птица.
Тази сутрин отново добрата съм фея.
Но на обед ще яхна метлата, тъй както аз го умея...
И помитам аз всичко, което пред мен се изпречи.
После се разкайвам и заричам, да не правя го вече...
И така, ден след ден, в мен се лутат
настроения всякакви, и ме тласкат към грешки,
а после възнасят...
Но какво да направя, нали съм БЛИЗНАЧЕ,
ексцентрично, различно, дори хаотично,
двузначно ж и в е я ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: galina10
Категория: Изкуство
Прочетен: 205709
Постинги: 65
Коментари: 119
Гласове: 541
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930