Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2012 10:14 - Среднощни записки - 12
Автор: galina10 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2296 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В бездната....


Вървях помъкнала куфар и цял вагон болка и отчаяние. По бузите ми се стичаха мокри вадички, които даже не си правех труда да избърша..
Вървях упорито, без да спирам...Не знаех накъде, само едно бе важно, да съм далеч от оня дом, да съм далеч от студа населил света ми...Исках да съм някъде другаде, да съм някоя друга...
Бях достигнала неусетно до шумно кръстовище. Хората край мен стояха в очакване сигнала на светофара. Спрях и аз...стоях и не знаех в коя посока да поема. След малко някой ме подбутна и ми напомни, че е време да пресичам, защото по-зелено нямало да стане. Не разбирах защо трябваше да става по-зелено...Продължавах да чакам, без да знам какво...Хората край мен преминаваха, забързани по своите задачи, обикаляха ме и ме поглеждаха сякаш укорително...Все пак реших да продължа. Отново помъкнах куфара след себе си... колелцата му тракаха някак измъчено по разбития асфалт. Една кола закова спирачки току до мен. Разярената физиономия на шофьора бълваше ругатни по мой адрес, но те не достигаха до съзнанието ми...Продължих да вървя, потънала в своята болка и отчаяние...
Къде да отида, как да живея...Нямах отговор на тия въпроси. Всички опори, които крепяха досегашния ми живот се бяха срутили. Седнах на пейката в малка квартална градинка, край която се озовах и неутешимо заплаках. Чувствах се, като бездомно псе, за което светът бе едно враждебно място...
Някаква възрастна женица се спря до мен и ме попита със загрижен глас зле ли ми е. Човешката топлина бликаща от добрите й очи ме изтръгна от бездната в която бях пропаднала. Жената седна до мен и ми заговори с тих глас. Почти не чувах какво точно казваше, но гласът й ми действаше успокояващо. След малко старицата си тръгна, усмихвайки ми се окуражително. Избърсах сълзите и се опитах да й отвърна с нещо подобно на усмивка.
Сетих се за Владо, предполагах, че вече е отпрашил обратно, но все пак реших да позвъня. Оказа се, че е все още в града и че си пие кафето с някакви приятели. Помолих го да дойде да ме вземе...Споменах името на пицарията, която виждах на отсрещния тротоар. Знаел къде е..Обеща да пристигне до петнайсетина минути...
Нямах сили за нищо повече. Седях на пейката и се чувствах изцедена и безжизнена, а желанието ми за живот, сякаш бе на изчерпване...

                                                / следва продължение /



Тагове:   девет,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. daan - СРЕЌНА НОВА 2012
02.01.2012 12:19
за многу години да е..
многу среќа љубов, благостојба и радост во 2012
цитирай
2. daan - СРЕЌНА НОВА 2012
02.01.2012 12:37
за многу години да е..
многу среќа љубов, благостојба и радост во 2012
цитирай
3. galina10 - :)
02.01.2012 13:16
Благодаря, приятелю! Бъди жив и здрав и нека щастието и любовта да са твои неизменни спътници!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: galina10
Категория: Изкуство
Прочетен: 205568
Постинги: 65
Коментари: 119
Гласове: 541
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930